Träningspass

After Work

Ett varierande pass där vi går igenom alla muskelgrupper. Vi tränar olika upplägg varje vecka med eller utan redskap.

Crossfit/Göingeboxen

Funktionell träning bland vår nyaste utrustning i ett crossfit-koncept där alla kan delta. Vi kombinerar hög puls och hög styrka (individuellt) vilket ger dig maximala resultat!

Cykel Distans

Konditionspass med jämnare pulskurva. 65-87 % av max. Ökad kondition, uthållighet och bättre förbränning. Passupplägget varierar, men vi kör Distans.

Cykel Intervall

Ett intervall-pass på cykel där du ligger på 75-90 % av ditt max. Ett effektivt träningssätt för att bättra på din kondition.

Energy Puls

Högintensivt intervallpass där du jobbar med den egna kroppen samt redskap. Lämpligt att kombinera med efterföljande Styrkemix.

Fredagsfys

Starta helgen med att träna tillsammans med oss! Passet varieras och du får en blandning av både styrka, kondition och rörlighet till go’ musik.

Hoist Circle

Ett koncept med styrketräning i våra Hoist-maskiner. Du kör fokus, power och uthållighet med instruktör. Ett effektivt pass om du gillar styrketräning i grupp. I maskinerna väljer du själv hur tungt du vill jobba, men du utmanas i att testa dina gränser och att ta din träning lite längre. Fokus på teknik, lära sig maskinerna och hitta sin möjlighet. Rekommendation att förekomma passet med egen uppvärmning.

Queenax/Moveoo

Queenax – vårt flaggskepp på gymmet! En stor ”bur” där vi tränar funktionellt. Bålstyrka i fokus tillsammans med rörlighet, balans, stabilitet och styrka. Mycket effektiv träning!
Moveeo – ett utmanande och varierande koncept som samtidigt är väldigt inbjudande och individuellt. MOVEOO kan tränas av alla. Kunden stimuleras till att hitta sina rörelseförutsättningar samtidigt som vi strävar efter både neutral hållning och frihet i rörelsen.

Ryggpasset

Ett allsidigt pass för dig som vill förbättra din rygghälsa. Du jobbar i alla rörelseplan och utmanar hela kroppen. Du har ett lugnare tempo och fokuserar på att stärka upp svagheter och utmana dig i alla positioner. Du använder både egen kroppstyngd och redskap.

Seniorpasset

Ett pass som ingår i vårt seniorkoncept. Vi värmer upp på lite olika sätt och därefter kör vi ett träningspass som är anpassat för den äldre målgruppen. Övningarna tränar både balans, rörlighet, styrka och kondition.

Styrkemix

Ett styrkepass där du jobbar med kroppens stora muskelgrupper tillsammans med en skivstång eller lösa vikter. Kort och intensivt.
Menypass som pågår i 25 min. Lämpligt att kombinera med föregående Energy Puls.

Yoga

Astangha är en fysisk yogaform där vi jobbar dynamiskt med kroppen i kombination med andningen. Yogan anpassas för att passa alla personer.